ارسال اجناس از تاریخ 1403/01/07خواهد بود لینک صفحه اینستاگرامdreamy

سیاست حریم خصوصی

اشپزخانه رویاییبا احترام برای حریم شخصی و خصوصی کاربران خود، برای خرید، ثبت نظر و یا استفاده از برخی امکانات سایتاشپزخانه رویایی، اطلاعاتی را از کاربران خواهد خواست تا بتواند خدماتی امن و مطمئن به آنها ارائه دهد. همچنین برای پردازش و ارسال پوشاک خریداری شده مشتریان، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تماس و ایمیل مورد نیاز است که ممکن است جهت هماهنگی ارسال و یا تایید آنها،اشپزخانه رویایینسبت به اعتبارسنجی آن اقدام کند. به دلیل قانونی بودن تمام فعالیت هایاشپزخانه رویاییمبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران،اشپزخانه رویاییاین حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت درخواست مراجع قانونی کشور مبنی بر ارائه اطلاعات تولیدکنندگان، واردکنندگان و یا خریداران کالاهای وب سایت، به صورت رسمی و قانونی موارد درخواست شده را به مرجع درخواست کننده ارائه دهد. در این صورت مسئولیت حفظ اطلاعات فوق پس از آن با مرجع قانونی خواهد بود.اشپزخانه رویاییهمچنین خود را موظف می داند در غیر از مورد اشاره شده، در حفظ اطلاعات مشتریان نهایت تلاش خود را مبذول دارد. قطعا مورد توجه خواهد بود که عضویت کاربران در وب سایتاشپزخانه رویایی، به منزله قبول قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله قوانین تجارت الکترونیک و قوانین مالی و مالیاتی و قوانین سایتاشپزخانه رویاییاست. کاربران با عضویت خود این اجازه را به اشپزخانه رویاییمی دهند که برای ارسال اخبار و اطلاعات محصولات و همچنین اطلاعات خرید و ارسال مشتری از آدرس ایمیل و شماره تلفن مشتری جهت تماس، ارسال ایمیل و پیامک و همچنین سایر برنامه های اطلاع رسانی استفاده شود. قطعا در هر لحظه کاربر سایت می تواند با مراجعه به بخش تنظیمات خصوصی و یا با کلیک بر روی قسمت مشخص شده در ایمیل، ارسال اطلاعات را محدود نماید.

طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کدملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. همچنین آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می­ کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن­ های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت می گیرد.

اشپزخانه رویاییممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت  قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، .اشپزخانه رویاییمی‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند.اشپزخانه رویاییهویت شخصی کاربران را محرمانه دانسته و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد اطلاعاتی را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.اشپزخانه رویاییمانند اکثر وب سایت‌ها از جمع آوریIPو کوکی ‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی .اشپزخانه رویاییو روش‌ های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌ های غیر قانونی جلوگیری می‌کند. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند واشپزخانه رویاییتنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.اشپزخانه رویاییبرای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه­ توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ خریدی امن، راحت و خوشایند پوشاک را به مشتریان خود ارائه نماید.

برگشت به بالا
×